Les gjerne også Vottelaugets fellesblogg:

13. februar 2014

HER STRIKKAR EG - my knitting nest at home

Inspirert av Monster-mønster avslører eg i dag mitt vesle strikke-hjørne her heime under skråtaket. 

Ein interiør-bloggar blir eg nok aldri - ikkje minst fordi eg då måtte ha rydda i timevis først! Men når sola skin inn gjennom vindauget, og jule-amaryllisen endeleg slår ut i all si prakt, ser det slett ikkje verst ut akkurat her. 

Denne oransje tosetaren er eigentleg ein vulkan, full av glødande lava (i følgje dei to gutane mine), perfekt til hopping, dinosaur-brøling og putekrig, men når eg er åleine i huset er dette det fredelegaste hjørnet i heile verda. Så her strikkar eg. Og tenkjer glupe tankar.


Kva for utstyr treng eg ved sidan av meg? (Ja, bortsett frå sjokolade, pc og mobil, som er pent flytta vekk ...) Kaffi så klart, dessutan strikkepinne-mappene mine, måleband-sauen min (som er så velbrukt at han dessverre har mista hovudet) og skrivesaker. Pluss gjerne ein fin haug med garn-posar og -korger spreidd rundt omkring på golvet til inspirasjon.

Og kva strikkar eg på akkurat no ...? Eit altfor langt erme? Ei altfor kort, men veldig spesiell strømpebukse til meg sjølv?
Nei, eg kan berre røpe at eg enno ikkje er komen halvvegs. Men følg gjerne med, eg håpar å kunne vise det ferdige strikket i løpet av denne veka  snart! 

12 kommentarer:

  1. Hurra! du ble også med!

    Pussige greier, vi har lavagulv! I hvertfall etter påstander fra den oppvoksende slekt. Heldigvis kan man ta fart og hoppe over lavahavet.

    SvarSlett
  2. Åh, det så kjempehyggelig ut med rød sofa! Det skal jeg ønske meg også :) Ikke bare liv, men det gir en ekstra energi også.
    Takk for titten - også av føttene dine :)

    SvarSlett
  3. Så koselig krok, herlig oransje farger!

    SvarSlett
  4. For en herlig frisk og fargerik strikkekrok! Ikke minst alt det deilig sollyset som kommer inn gjennom vinduet, blir helt misunnelig (her er det snart 4-5 uker siden vi hadde sol).

    SvarSlett
  5. Haha, så spennende med vulkan-sofa!
    Synes du har en koselig krok og så deilig at solen tittet frem!

    SvarSlett
  6. Jeg liker at strikkekroken og strikkeutstyret er fargekoordinert! Jeg ble nysgjerrig på hva du strikker, er det et teppe?

    SvarSlett
  7. Så koselig hos deg! Ha en fantastisk helg1

    SvarSlett
  8. Koselig strikkekrok! Tipper på et par laaaaange strømper:)

    SvarSlett
  9. Der er det sikkert godt og varmt å sitte og en flott plass for de glupe tanker:)
    Herlig farge på sofaen.
    Det skal bli spennende å se hva det er du strikker:)

    SvarSlett
  10. Herlig og fargerik krok du har;) kurven min er fra muuto;)

    SvarSlett
  11. Hei! Hvor er sofaen din fra? Herlig farge! Lotte

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...