Les gjerne også Vottelaugets fellesblogg:

21. november 2010

Å STRIKKE SNØFNUGG - knitting snowflakes

Det er berre litt over ein månad til julekvelden... I fjor kom det ikkje ei einaste heimalaga gåve frå mi hand, heller ikkje særleg mange julekort må eg innrømme. I år har eg lyst til å prøve meg på pulsvarmarar: Raske å strikke, treng berre litt garn - og lette å sende i posten. Det første mønsteret eg no har testa har det poetiske namnet "Schneeflocke" - Snøfnugg.


Silkesauen er naturleg nok begeistra: Garnet er ei blanding av ull og silke, plantefarga i Sveits. Herleg å strikke med! Men ikkje billeg, nei. Mønsteret var litt plundrete å få til: Lage 3 masker av 1 m, deretter strikke 3 m (vrangt) saman. Men øving gjer meister: På den andre pulsvarmaren dalte snøfnugga lettare og lettare, og skuldrane senka seg. 


Rom for forbetringar: Den isblå-aktige fargen er kanskje for kald til eit plagg som skal varme? Og ville glattstrikka mansjett sett finare ut? Blir litt for bastant med ribbestrikk før det meir sarte snøfnugg-mønsteret, synest eg. Eller kanskje enkel ribb hjelper (altså 1 r, 1 vr i staden for 2 r, 2 vr)? Eg har også lyst til å prøve alpakka-garn i dette mønsteret.


My plan for this Christmas is to make wrist warmers and fingerless gloves as small and easy gifts. The first pattern I have tested is called "Snowflake", in a beautiful blend of wool and silk, plant dyed in Switzerland. 


oppskrift: Pulsvarmar "Schneeflocke" av Seiden Atelier Gottlieben
garn: 50% ull og 50% silke, 125 meter per 50 gr (brukte 37 gr)
farge: jeans-nyanse nr 105 (plantefarga)
garn-firma: Seiden Atelier Gottlieben
pinnar: strømpepinnar 4 mm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...